חכמת שלמה: לאחר שמנהל הת"ת נדבק בקורונה, התגלו מספר תלמידים שנדבקו

אסתי פלד 10 Comment on חכמת שלמה: לאחר שמנהל הת"ת נדבק בקורונה, התגלו מספר תלמידים שנדבקו

מנהל הת"ת הליטאי "חכמת שלמה" הגדול בירושלים, התגלה לפני כיומיים כחולה בקורונה, היום מתברר כי מספר תלמידים נדבקו ואובחנו כחולים בנגיף | כיתות שלמות מהת"ת נשלחו לבידוד | הריאיון עם הרב פינזל, "אין כמעט תלמידים שהיו בקרבתי"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (רביעי) התגלה כי מספר תלמידים מתלמוד תורה "חכמת שלמה" הליטאי בירושלים של הרב אברהם פינזל, אובחנו כחולי קורונה. כעת כיתות שלמות מהתלמוד תורה מקבלות עדכון על חובת בידוד. לפני כיומיים התגלה כי מנהל התלמוד תורה הרב אברהם פינזל חולה בקורונה. התלמוד תורה המשיך ללמוד למרות הוראות משרד הבריאות עד לראש חודש ניסן.

הודעת התלמוד תורה למשפחות:

מנהל התלמוד תורה הרב אברהם פינזל, התראיין לפני כיומיים ל'מהדורה המרכזית' אצל אבי מימרן והבהיר כי "אין כמעט תלמידים שהיו בקרבתי. אם נכנסתי לכיתה זה עד לחמש דקות, ובמרחק של 3 מטר מהתלמידים" לכן החשש להידבקות הוא כמעט ולא קיים. כאמור מספר תלמידים התגלו כחולים בקורונה.

הרב פינזל הסביר את המשך הלימודים בחיידר לאור הוראתו של מרן שר התורה,  "אני רוצה להבהיר מאז שנאסר לימוד בת"ת בסדר הרגיל, וההורים רצו לשלוח את הילדים לת"ת כפי שהורה מרן שר התורה, אנחנו המשכנו את הלימודים על פי הוראות משרד הבריאות של הרחקות וניקוי משטחים וכו. בכיתות הקטנות הפסקנו מיד את הלימודים לקטנים מכיוון שאינם מבינים את חומרת העניין".

האזינו לריאיון המלא



10 תגובות

מיין תגובות
  1. 10

    הרב פינזל נענה להוראתו של הרב קנייבסקי
    תפסיקו להתקיף אותו!
    עכשיו נבחנת באמת אמונת החכמים של כולנו.

    1. מספר 7 צודק
      זה מבחן באמונת חכמים

  2. 8

    כל החכמים בעיניהם שחשבו שהם מבינים יותר טוב מכולם. ושאלו בצורה שבא להם לשאול משלמים עכשיו את המחיר. רק חבל שהורים תמימים ואני בתוכם סמכנו על שיפוטם, ואוכלים אותה עכשיו.
    ובעיקר חבל על חילול ש"ש שכביכול לחרדים לא אכפת מחיי אדם.

    1. לא מתעסקים עם גדולי הדור זה אש!!!!

    2. שמעתי מאחד ההורים שהפסיק לשלוח את בניו לחיידר לפני שבועיים עם הנחיות משרד הבריאות. והנהלת הת"ת הפעילו עליו לחץ כבד שימשיך לשלוח. כאילו לכבוד מרן הרב קנייבסקי.

  3. 7

    חישוב פשוט לפי הנתונים מעלה כך: האחוזים בעולם: 4.99% מתו, 20.94% הבריאו, 74.07% עדיין חולים. האחוזים בארץ: 0.43% מתו, 4.04% הבריאו, 95.53% עדיין חולים. אז מה זה הסיפור הזה שמספרים לכולם שכמעט 80% מהנדבקים עוברים את זה בקלות? איך אפשר לדעת מה יקרה לאלו שלא הבריאו? עובדים עלינו בעיניים ברמות מטורפות.